דור מיכה ועומר אצילי פרשת הקטינות : "האמירה של בר נתן לא מקובלת, ישלם על מעשיו" - לראשונה מאז התפוצצה פרשת הקטינות, דור מיכה ועומר אצילי, התבטאו היום (שישי) באופן גלוי על הפרשה וחשפו את אשר על ליבם, כאשר גם אצילי פרסם פוסט ברשתות החברתיות שלו וגם מיכה, שסיפר:

דור מיכה ועומר אצילי פרשת הקטינות : "האמירה של בר נתן לא מקובלת, ישלם על מעשיו" - לראשונה מאז התפוצצה פרשת הקטינות, דור מיכה ועומר אצילי, התבטאו היום (שישי) באופן גלוי על הפרשה וחשפו את אשר על ליבם, כאשר גם אצילי פרסם פוסט ברשתות החברתיות שלו וגם מיכה, שסיפר:. דור ועומר שמחים באליפות שבה היה להם חלק נכבד ומחכים לחזור לשגרה עם חבריהם לקראת פתיחת העונה הבאה. פעם ראשונה מאז התפוצצה פרשת הקטינות, דור מיכה ועומר אצילי התבטאו על הנושא ושפכו את אשר על ליבם בפוסטים אשר פרסמו ברשתות החברתיות. פרשת הנערות | דור מיכה ועומר אצילי שוברים שתיקה. מיכה.לם(חלם) שבדור כזה אצילי יתעמרו בהם בתגובה להודעה מספר 0. בשלב זה מתנהל משא ומתן על הפרת החוזה של השחקנים.

דור מיכה ועומר אצילי בתגובה ראשונה לפרשה: השניים, מכוכבי מכבי, נחקרו פעמיים במשטרה בחשד לבעילה אסורה של קטינות. אנו מאחלים לכולם בריאות טובה וחוסן נפשי וכלכלי בתקופה לא אצילי ומיכה הם שניים מהשחקנים הבכירים ביותר והמשתכרים הגבוהים ביותר במכבי תל אביב, שנמנים על הסגל הרחב של נבחרת ישראל. דור מיכה ועומר אצילי בימים יפים יותר במכבי תא. דור מיכה ועומר אצילי הוציאו הערב (שישי) במקביל הודעות רשמיות ראשונות מאז שהתפוצצה הפרשה בה הם מעורבים בקיום יחסי מין עם קטינות מתחת לגיל 16.

פרשת הכדורגלנים והקטינות: למה התקשורת שותקת? - גלובס
פרשת הכדורגלנים והקטינות: למה התקשורת שותקת? - גלובס from images.globes.co.il
יומיים לפני פתיחת האימונים של מכבי תל אביב בקריית שלום, דור מיכה ועומר אצילי לא זומנו למבדקים הרפואיים של האלופה, שעד כה זימנה אליהם את כל בעלי החוזה. פרשת הכדורגלנים והקטינות נחשפה בחדשות 13, לפיה שני שחקני מכבי תל אביב קיימו יחסי מין עם שתי נערות בנות מתחת לגיל 16. מיכה וחברו עומר אצילי עמדו בשנה שעברה במוקד פרשת הקטינות, ובעקבותיה החליטה מכבי תל אביב לסיים את ההתקשרות עמם. דור מיכה ועומר אצילי בימים יפים יותר במכבי תא. בעקבות ערעור עיתון הארץ פורסם היום (ב') כי שחקני מכבי תל אביב דור מיכה ועומר אצילי הם הכדורגלנים מפרשת הקטינות. אלו שמכירים אותי יודעים שאני לא נוהג לשתף בחיי האישיים. לראשונה מאז התפוצצה פרשת הקטינות,… לכתבה המלאה ». שמעון ריקלין, ג'וש בריינר, דור מיכה ועומר אצילי (צילום פייסבוק/שמעון ריקלין, מסך ערוץ 20, מאתר מכבי תל אביב, pixabay).

מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד.

אבל זה עניין אישי שלנו לפתור ואין לנו כל כוונה לשתף בחיינו הפרטיים. כרגע נראה שאצילי יגיע למכבי חיפה, בעוד במכבי תל אביב מפעילים השחקנים והאוהדים לחץ להחזיר את מיכה. השניים בחרו להתנצל ולקחת אחריות בפן המוסרי והערכי על מה שהתרחש לפני כחודש וחצי שהוביל לאותה סערה גדולה שבמסגרתה הם אף נשלחו על ידי המועדון לחופשה כפויה. מיכה וחברו עומר אצילי עמדו בשנה שעברה במוקד פרשת הקטינות, ובעקבותיה החליטה מכבי תל אביב לסיים את ההתקשרות עמם. אלו שמכירים אותי יודעים שאני לא נוהג לשתף בחיי האישיים. דור מיכה ועומר אצילי בתגובה ראשונה לפרשה: על פי החשד השניים נפגשו עם שתי הנערות במסגרת אירוע, ולאחריו הזמינו אותן לדירה, שבה על פי החשד שכבו עמן. מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד. דבר ראשון, פגעתי בחשוב לי מכל, באשתי היקרה. האם הקשר הסופר מוכשר צריך להישאר במכבי תל אביב ולסיים. פרקליטות מחוז תא (פלילי) הודיעה היום לבא כוחם של שחקני הכדורגל דור מיכה ועומר אצילי כי התיק נגדם בפרשה המכונה פרשת הכדורגלנים בחשד לעבירות מין בקטינות נסגר מחוסר אשמה, נכתב בהודעת הפרקליטות, בנוסף, הודיעה הפרקליטות לבא כוחם כי החשד הנוסף בו היו חשודים השניים, הספקת אלכוהול לקטין, נסגר אף הוא. יומיים לפני פתיחת האימונים של מכבי תל אביב בקריית שלום, דור מיכה ועומר אצילי לא זומנו למבדקים הרפואיים של האלופה, שעד כה זימנה אליהם את כל בעלי החוזה. בחודשים האחרונים, מאוקטובר לערך, נתונה משפחתי ובמיוחד בנותיי למתקפה חסרת רסן של קבוצה.

דור מיכה ועומר אצילי, תושב ראשון לציון. פעם ראשונה מאז התפוצצה פרשת הקטינות, דור מיכה ועומר אצילי התבטאו על הנושא ושפכו את אשר על ליבם בפוסטים אשר פרסמו ברשתות החברתיות. דבר ראשון, פגעתי בחשוב לי מכל, באשתי היקרה. השניים, מכוכבי מכבי, נחקרו פעמיים במשטרה בחשד לבעילה אסורה של קטינות. אביו, קובי, הוא כדורגלן עבר שהחל את דרכו בקבוצת מכבי תל אביב, ונאלץ לפרוש בגיל 26 בגלל פציעה בברך.

מכבי תל אביב: יונתן כהן נפרד מעומר אצילי ומדור מיכה | ספורט 1
מכבי תל אביב: יונתן כהן נפרד מעומר אצילי ומדור מיכה | ספורט 1 from sport1images.maariv.co.il
לפני 3 חודשים חוויתי פרידה קשה וכואבת מבת הזוג לאחר 6 וחצי שנים של זוגיות ארוכה. הייתי צריך לנהוג בזהירות יתר, הנזק התדמיתי ילווה אותי לכל אורך חיי. דור ועומר שמחים באליפות שבה היה להם חלק נכבד ומחכים לחזור לשגרה עם חבריהם לקראת פתיחת העונה הבאה. אלו שמכירים אותי יודעים שאני לא נוהג לשתף בחיי האישיים. דור ועומר שמחים באליפות שבה היה להם חלק נכבד ומחכים לחזור לשגרה עם חבריהם לקראת פתיחת העונה הבאה. פרשת הנערות | דור מיכה ועומר אצילי שוברים שתיקה. דבר ראשון, פגעתי בחשוב לי מכל, באשתי היקרה. בשלב זה מתנהל משא ומתן על הפרת החוזה של השחקנים.

לראשונה מאז התפוצצה פרשת הקטינות, דור מיכה ועומר אצילי, התבטאו היום (שישי) באופן גלוי על הפרשה וחשפו את אשר על ליבם, כאשר גם אצילי פרסם פוסט ברשתות החברתיות שלו וגם מיכה, שסיפר:

דור מיכה ועומר אצילי בתגובה ראשונה לפרשה: פעם ראשונה מאז התפוצצה פרשת הקטינות, דור מיכה ועומר אצילי התבטאו על הנושא ושפכו את אשר על ליבם בפוסטים אשר פרסמו ברשתות החברתיות. מיכה.לם(חלם) שבדור כזה אצילי יתעמרו בהם בתגובה להודעה מספר 0. מיכה אמר למקורביו כי הוא מעוניין למצוא קבוצה חדשה בחול, בעוד אצילי מעדיף לעבור למכבי חיפה. רונן קצב, סוכנם של עומר אצילי ודור מיכה, שני כדורגלני מכבי תא שמעורבים בפרשת הכדורגלנים והקטינות, הודיע כי הם שוחררו מהמועדון. מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד. דור ועומר שמחים באליפות שבה היה להם חלק נכבד ומחכים לחזור לשגרה עם חבריהם לקראת פתיחת העונה הבאה. שני שחקני מכבי תא המעורבים בפרשת הכדורגלנים והקטינות פירסמו הודעה ברשתות החברתיות, בה התייחסו לראשונה למקרה. אביו, קובי, הוא כדורגלן עבר שהחל את דרכו בקבוצת מכבי תל אביב, ונאלץ לפרוש בגיל 26 בגלל פציעה בברך. אצילי לקח חלק בתשעה משחקי ליגה עד תום העונה. יומיים לפני פתיחת האימונים של מכבי תל אביב בקריית שלום, דור מיכה ועומר אצילי לא זומנו למבדקים הרפואיים של האלופה, שעד כה זימנה אליהם את כל בעלי החוזה. דבר ראשון, פגעתי בחשוב לי מכל, באשתי היקרה. לראשונה מאז התפוצצה פרשת הקטינות,… לכתבה המלאה ».

הייתי צריך לנהוג בזהירות יתר, הנזק התדמיתי ילווה אותי לכל אורך חיי. דבר ראשון, פגעתי בחשוב לי מכל, באשתי היקרה. פרקליטות מחוז תא (פלילי) הודיעה היום לבא כוחם של שחקני הכדורגל דור מיכה ועומר אצילי כי התיק נגדם בפרשה המכונה פרשת הכדורגלנים בחשד לעבירות מין בקטינות נסגר מחוסר אשמה, נכתב בהודעת הפרקליטות, בנוסף, הודיעה הפרקליטות לבא כוחם כי החשד הנוסף בו היו חשודים השניים, הספקת אלכוהול לקטין, נסגר אף הוא. דור מיכה ועומר אצילי בימים יפים יותר במכבי תא. אצילי לקח חלק בתשעה משחקי ליגה עד תום העונה.

עומר אצילי ודור מיכה פרשת הקטינות
עומר אצילי ודור מיכה פרשת הקטינות from i.ytimg.com
לבסוף הם הוכרו כלא אשמים על ידי מערכת המשפט שלנו, וזוכו מבחינה חוקית, אבל מהבחינה המוסרית הפרשה הזאת. שמעון ריקלין, ג'וש בריינר, דור מיכה ועומר אצילי (צילום פייסבוק/שמעון ריקלין, מסך ערוץ 20, מאתר מכבי תל אביב, pixabay). הכדורגלנים הוגלו, נענשו, נשפטו, תוייגו, וחלקים מחייהם ותדמיתם נהרסו לתמיד. מאת כתב הספורט אהרון דמרי. בשלב זה מתנהל משא ומתן על הפרת החוזה של השחקנים. אבל זה עניין אישי שלנו לפתור ואין לנו כל כוונה לשתף בחיינו הפרטיים. לפני שלושה חודשים חוויתי פרידה קשה וכואבת מבת. מיכה ואצילי חוזרים לארץ והתקשורת הישראלית שותקת.

שני שחקני מכבי תל אביב, דור מיכה ועומר אצילי, החליטו הערב (שישי) לשבור שתיקה באופן רשמי ולהתייחס לראשונה לפרשת הקטינות.

• המתלוננת הפרה את צו איסור הפרסום? דור מיכה ועומר אצילי בימים יפים יותר במכבי תא. שמעון ריקלין, ג'וש בריינר, דור מיכה ועומר אצילי (צילום פייסבוק/שמעון ריקלין, מסך ערוץ 20, מאתר מכבי תל אביב, pixabay). בעלי הקבוצה המקומית עירוני איתוראן קריית שמונה איזי שרצקי אמר היום, כי אם שני השחקנים שהיו מעורבים בפרשת הקטינות לא יורשעו בפלילים, יש אפשרות להגעתם לקריית שמונה בשנה הקרובה. כחודשיים לאחר שפרצה פרשת הכדורגלנים והקטינות, מועדון הכדורגל מכבי תא החליט הערב (א') לשחרר את שני השחקנים שנחקרו בפרשה, דור מיכה ועומר אצילי. הותר לפרסום שמם של שני שחקני מכבי תל אביב החשודים בקיום יחסי מין אסורים עם הקטינות: כחלק מהצורך להתגבר על הפרידה מצאתי את עצמי מבלה יותר שלא כהרגלי. דור מיכה ועומר אצילי הוציאו הערב (שישי) במקביל הודעות רשמיות ראשונות מאז שהתפוצצה הפרשה בה הם מעורבים בקיום יחסי מין עם קטינות מתחת לגיל 16. לראשונה מאז פורסמה פרשת הכדורגלנים והקטינות, ולאחר ששמם הותר לפרסום כשני המעורבים בפרשה, הגיבו הערב (שישי) דור מיכה ועומר אצילי, כל אחד בפוסט באינסטגרם שלו. הייתי צריך לנהוג בזהירות יתר, הנזק התדמיתי ילווה אותי לכל אורך חיי. לראשונה מאז התפוצצה פרשת הקטינות, דור מיכה ועומר אצילי, התבטאו היום (שישי) באופן גלוי על הפרשה וחשפו את אשר על ליבם, כאשר גם אצילי פרסם פוסט ברשתות החברתיות שלו וגם מיכה, שסיפר: אבל זה עניין אישי שלנו לפתור ואין לנו כל כוונה לשתף בחיינו הפרטיים. לבסוף הם הוכרו כלא אשמים על ידי מערכת המשפט שלנו, וזוכו מבחינה חוקית, אבל מהבחינה המוסרית הפרשה הזאת.

לפני 3 חודשים חוויתי פרידה קשה וכואבת מבת הזוג לאחר 6 וחצי שנים של זוגיות ארוכה דור מיכה. עומר אצילי ודור מיכה עדיין לא יודעים מה יעלה בגורלם בעקבות פרשת הקטינות.

Posting Komentar

0 Komentar